Sredstva su namijenjena otplati ultrazvuka za Kliniku za neurologiju KBC-a Sestre Milosrdnice te obnovi prostora u kojima Udruga provodi edukativne programe i pruža psihološko savjetovanje.
Više od 77 tisuća kupaca koji su tijekom listopada, Međunarodnog mjeseca borbe protiv raka dojke, u dm-u kupili odabrane proizvode omogućili su ovu donaciju jer je dm s partnerima izdvojio pet posto ukupnog prometa ostvarenog prodajom dezodoransa bez aluminijskih soli te Cedevite Pink.
”Ova je donacija nastavak dugogodišnje suradnje dm-a i Udruge P.I.N.K. – life te naših zajedničkih nastojanja da sugrađanima osiguramo bolju prevenciju, dijagnostiku i liječenje. Uspjeh petog izdanja kampanje za nas u dm-u ima posebno značenje jer smo tijekom ove godine poseban naglasak stavili upravo na žensko zdravlje. Ponosni smo što smo još jednom građane podsjetili na važnost brige o zdravlju i što se više od 77 tisuća njih aktivno uključilo u kampanju kako bi podržali rad udruge”, izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
”Izrazito sam ponosna što smo tijekom višegodišnje suradnje na kampanji Pink Ribbon izgradili partnerski odnos i sretna sam što nam je partner baš dm. Za udrugu je ovo jako važna kampanja jer razinu osviještenosti o raku dojke podiže na jednu višu ljestvicu. Vrlo nam je značajna i financijska potpora jer bez nje nije moguće realizirati planove udruge. Još jednom zahvaljujem svima u dm-u i svim građanima koji su kupnjom podržali ovu donaciju”, istaknula je Nives Moric Noha, predsjednica Udruge P.I.N.K. – life.
Tijekom pet izdanja kampanje Pink Ribbon dm je uz pomoć kupaca i partnera podržao rad Udruge s više od 48.000 eura. Uz provedbu radionica s onkološkim pacijentima, prikupljena sredstva omogućila su opremanje kirurške sale Opće bolnice Dubrovnik, kupnju histeroskopa, otplatu ultrazvučnog uređaja za KBC Zagreb te otplatu ultrazvuka za Kliniku za neurologiju KBC-a Sestre milosrdnice.